Mona's Eduverse Learning- eTwinning projekt
Autor: Kristina Jelošek, 30. 5. 2023.
Učenici petih, sedmih i osmih razreda koji sudjeluju u radu eTwinning grupe privode kraju još jedan zanimljiv eTwinning projekt u kojem su surađivali sa učenicima iz Turske, Jordana, Rumunjske, Litve, Španjolske, Poljske i Grčke. Mona je djevojčica koja ne voli jednolično učenje. Ona uvijek traži raznolikost u učenju. Jednoga dana dobila je domaći zadatak od svoje nastavnice s temom: Što ljudi mogu učiniti protiv klimatskih promjena? Temi je pristupila koristeći različite načine učenja i vidove inteligencije: vizualno- prostornu, matematičku, jezičnu, kinestetičku i glazbenu inteligenciju.
Prvi zadatak u projektu bio je da koristeći vizualno-prostornu inteligenciju učenici izrade vizualni prikaz projekta. Učenici su koristeći motive biljaka i cvijeća u bojama svojih nacionalnih zastava napravili uvodno predstavljanje sebe i projekta.
Drugi zadatak bio je da matematički izračunaju ugljični otisak sebe i svoje obitelji te ga prikažu u obliku grafa. Usporedili su svoje otiske sa ugljičnim otiscima projektnih partnera.
Treći zadatak je bio da koristeći jezičnu inteligenciju izrade video sa svojim sloganima o svjetlosnom onečišćenju.
U četvrtom zadatku učenici su u suradnji sa projektnim partnerima napravili pjesmu o zaštiti okoliša pri čemu je do izražaja došao glazbeni vid inteligencije.
Pri završetku projekta učenici su obogatili svoje znanje o zaštiti okoliša, o različitim vrstama inteligencije i pristupa učenju te razvijali svoje jezične kompetencije na engleskom jeziku. Također smo upoznali naše projektne partnere i surađivali sa učenicima i nastavnicima iz različitih država Europe.
Sve projektne aktivnosti i radove učenika možete pogledati na poveznici.
https://digipad.app/p/419057/2e8c8ab0a5bd9
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |