Završen eTwinning projekt Mladi arheolozi/Young archeologists
Autor: Mario Racić, 2. 8. 2022.
Ove školske godine u sklopu školskog kurikuluma učitelji povijesti organizirali su za učenike petih razreda izvannastavnu aktivnost pod nazivom Mladi arheolozi. Osim toga, ova aktivnost postala je i dio eTwinning projekta Young archaeologist kojim se povezala naša škola s Osnovnom školom "Ivana Brlić Mažuranić" iz Strizivojne te jednom školom iz Grčke.
Sama aktivnost odvijala se izvan redovne nastave te su se učenici dobrovoljno uključili u projekt. Tijekom cijele godine rezultate svojih aktivnosti učitelji i učenici su postavljali na stranice Twinspacea, razmjenjivali poruke i fotografije te tako saznali još više o grčkoj kulturi i povijesti.
Ishodi ove aktivnosti bili su kod učenika razviti osjećaj ljubavi prema zavičaju, popularizirati arheologiju u izvannastavnim školskim aktivnostima, razviti digitalne kompetencije kod učenika te razviti komunikaciju i suradnju među učenicima različitih škola i država. Možemo reći kako su zadane ishode i ostvarili.
Aktivnosti su tijekom godine provodili učenici i učitelji navedenih škola uz veliku podršku dr. sc. Jaqueline Balen, muzejske savjetnice u Arheološkom muzeju u Zagrebu koja je u nekoliko navrata posjetila našu školu, održala predavanja o osnovama arheologije, a potom i zanimljive radionice. Voditelj projekta na našoj školi bio je učitelj povijesti Mario Racić, a u projekt je bila uključena i učiteljica likovne kulture Dajana Karas Dragić. Škole su surađivale i s lokalnim ustanovama kao što je Muzej Đakovštine koji smo posjetili u listopadu 2021. Na proljeće, 1. travnja 2022. godine, naša skupina mladih arheologa, zajedno s kolegama iz Strizivojne, posjetila je Arheološki muzej te Muzej Slavonije u Osijeku gdje su obišli stalni postav, ali i sudjelovali u odličnim arheološkim radionicama. Na kraju, 11. lipnja 2022. godine, obišli su Geo info centar u Voćinu koji je dio Parka prirode Papuk. Ovaj interaktivni multimedijalni centar mjesto je putovanja kroz čitavu prošlost, a 3D dvorane omogućile su našim učenicima da upoznaju povijesne i geološke aspekte Papuka.
Na kraju, može se zaključiti kako su sve projektne aktivnosti bili poučne, ali i zanimljive i opuštene, što je svakako imalo utjecaja na dobru kvalitetu rada i lagano usvajanja ishoda kod učenika. Osim unaprjeđivanja nastave, ostvarena je i lijepa komunikacija i suradnja između učenika i učitelja te sklapanje prijateljstava između učenika triju škola. Svi se raduju nastavku suradnje u sljedećoj školskoj godini.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |