Dan u voćnjaku - zdravi dan!
Autor: Ivana Vranaričić, 22. 10. 2021.
U sklopu eTwinning projekta Dani jabuka, dani zdrave hrane / Apple days, healthy food days, učenici 3.a razreda naše škole ovaj tjedan obilježavaju Dane jabuka nizom aktivnosti. Učenici su radili likovne radove s motivom jabuke, pjevali su i recitirali pjesme o jabukama, upoznali mudre izreke o jabuci, naučili su prepoznati nekoliko sorti jabuka, ponavljali su nastavno gradivo hrvatskoga jezika i matematike uz igru jabukama, a danas su bili i u berbi jabuka.
Učenici 3. a razreda zajedno su sa svojom učiteljicom i knjižničarkom 20. listopada posjetili OPG Goluža. Domaćini OPG-a Ivana i Željko Goluža lijepo su ugostili naše malce. Gospođa Ivana ponudila im je pitu od jabuka, zdrave sendviče od raženoga kruha, s maslacem od kikirikija i ploškama jabuka te čips od njihovih eko jabuka. Gospodin Željko naučio je djecu nazivima i obilježjima jabuka koje se nalaze u njegovu eko voćnjaku, a počastio ih je prirodnim sokom od jabuka.
Da učionica nije jedino mjesto gdje se usvajaju nastavni sadržaji i ovog su se puta učenici mogli uvjeriti jer su na zanimljiv i edukativan način odradili nastavne sadržaje u prirodi i to na njima najprihvatljiviji način - kroz igru. Podijeljeni u skupine, odigrali su par natjecateljskih igara i na taj način ponovili sadržaje koje su učili u školi. Matematiku su ponovili kroz matematički kros. Svaka je skupina dobila problemski zadatak koji su trebali riješiti, a potom su voćnjaku morali pronaći jabuku na kojoj je pisao rezultat zadatka. Pobjednik je ekipa koja je najbrže riješila i najbrže pronašla jabuku s točnim odgovorom. Posebno su uživali u igri iks-oks, u kojoj je bio zadatak da noseći zelene i crvene jabuke (svaka skupina je imala svoju boju) prvi slože pobjednički niz. U ovoj je igri, osim brzine, bitno i promišljanje gdje trebaju staviti jabuku kako bi pobjedili. Odigrali su i štafetnu igru s jabukama gdje je do izražaja došla timska suradnja.
Sadržaj hrvatskog jezika ponovili su na način da su u zadanom vremenu trebali ispisati što više imenica koje su povezane s voćnjakom i svim onim što im je trenutno vidljivo. Nakon toga su, također u zadanom vremenu, trebali ispisati pridjeve kojima mogu opisati sve vidljivo. Prebrojane su zapisane riječi i ekipama podijeljeni bodovi ovisno o tome koliko su riječi ispravno napisali. Sljedeća igra zvala se „Zagrizi jabuku“ i prošla je u izrazito navijačkom žaru. Iz svake ekipe izbran je jedan predstavnik koji je trebao bez pomoći ruku zagristi jabuku koja se njihala na toj špagi.
Kako su učenici u školi radili orijentaciju i snalaženje u prirodi, voćnjak je bio idealno mjesto za ponavljanje sadržaja i određivanje strana svijeta pomoću sunca i znakova u prirodi.
Umorni i iscrpljeni od igara, ali zadovoljni i euforični, počastili su se proizvodima od jabuka koje su za njih pripremili vlasnici voćnjaka. Prije polaska kućama, ubrali su si jabuka i ponijeli u školu za vlastite potrebe.
Učiteljica Željka Goluža Gregačević
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |