Projekt 100. dan nastave
Autor: Ivana Vranaričić, 25. 2. 2020.
Učenici 4. a razreda i učiteljica, u ponedjeljak 17.2.2020., obilježili su 100. dan nastave. Projekt je trajao otprilike mjesec dana. Obuhvaćao je četiri faze: definiranje aktivnosti koje ćemo raditi za 100. dan škole, prikupljanje materijala na internetu i drugim medijima koje ćemo koristiti u provođenju projekta, izrada radnih materijala (učiteljica za svoj razred odabire aktivnosti koje najbolje odgovaraju njegovom razredu te izrađuje i priređuje materijale) i zajednička prezentacije materijala i događaja koje smo radili i izradili taj dan.
Odabrali smo sljedeće aktivnosti: 100 zagrljaja, kako se piše brojevna riječ na 100 jezika, smisliti 100 matematičkih zadataka za svoje prijatelje, 100 u nastavi TZK ( 100 koševa, 100 preskoka vijačom, 100 jednostavnih motoričkih gibanja, pisati tijelom broj 100, 100 vježbi oblikovanja), plakat s riječima koje u sebi kriju broj 100, stvaranje zbirke priča o broju sto, plakat sa sto zanimljivosti o ljudskom tijelu, 100 u našem životu, 100 srca za Valentinovo i dizajniranje naočala u odliku broja 100.
Tijekom projekta učenici su kroz zabavu i istraživanje u medijima naučili mnogo. Radili su u grupama, parovima i samostalno. Pokazali su veliki interes za ovakav rad. Razmjenjivali su svoj iskustva i znanja. Završna aktivnost bila je prezentacija radova. Učenici su kroz projekt ponovili i proširili gradivo rađeno tijekom proteklih 100 dana. Naučili su surađivati i biti tolerantniji jedni na druge. Nastavit ćemo u budućnosti na ovakvim aktivnostima.
Zorica Bagarić Šušak, učiteljica mentorica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |