
Na satima Povijesti petaši su učili o grčkoj povijesti i kulturi, dotaknuvši se malo i mitologije.
Suradnjom učitelja povijesti Marija Racića i knjižničarke Ivane Vranaričić, svoje su znanje produbili na A2 nastavi, radom u skupinama i vršnjačkim poučavanjem.
U uvodnom dijelu sata s učenicima se razgovaralo o potrebi ljudi da objasne postanak nečega ili neke prirodne pojave koja se u starim vremenima još nije mogla dokazati, odnosno znanstveno objasniti.
Slijedio je rad u skupinama. Svaka bi skupina odredila tko će biti lovac, a tko će prezentirati. Dobila bi po jedan mit, a nakon pažljivog čitanja, lovca je skupina slala u lov na sličice.
Sve su sličice bile pomiješane na jednom stolu. Lovac je trebao prepoznati motive koji su vezani za mit, skupina mu je govorila motive iz teksta, a lovac tražio što od tih motiva ima ponuđeno na stolu, npr. kutijica za nakit, pero, krila, labirint, lira, otok, kamen, plavo oko… Odnio bi zatim lovinu svojoj skupini.
Iz svake bi skupine jedan učenik prepričao mit koji je njegova skupina radila, a usput su članovi skupine pokazivali sličice koje su povezane sa sadržajem mita, objašnjavajući kakve veze ima sličica s radnjom ili likovima ‘njihovog’ mita.
Naučili su tako mitove o Sizifu, Ikaru i Dedalu, Odiseju i nimfama, Pandorinoj kutiji, Orfeju i Euridici, istražujući i igrajući se.






